Alegeri locale 2024
Din aceeași categorie
- Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul - Instalatii electrice fotovoltaice pentru consumul propriu de energie, Com. Vitomiresti, Judetul Olt
- masuri de aparare impotriva incendiilor in perioada sarbatorii pascale
- Anunt public finalizare proiect de plan si a raportului de mediu pentru PUG al Comunei Vitomiresti precum si desfasurarea sedintei de dezbatere publica in data de 11.06.2024
- Alegeri locale 2024
- Anunt public privind finalizarea proiectului de plan si a raportului de mediu pentru Planul Urbanistic General al Comunei Vitomiresti si desfasurarea sedintei de dezbatere publica in data de 11.06.2024
- Programe noi in agricultura in anul 2024 CEC BANK - Creditul fermierului
- ATENTIE LA FOCUL DESCHIS
- Anunt dezbatere proiecte de hotarare in sedinta extraordinara din data de 08 februarie 2024
- Plan de actiuni si lucrari de interes local pe 2024 de catre persoanele beneficiare de ajutor de incluziune
- Tarifele pentru prestari servicii de paza, depistare-prognoza daunatori in fond forestier altul decat cel aflat in proprietatea publica a statului pe anul 2024
PROIECTE REALIZATE IN COMUNA VITOMIRESTI:
1. Construire locuinte sociale P+2E in Comuna Vitomiresti, Judetul Olt
2. Sistem de supraveghere video, extinderea sistemului wi-fi in spatiile publice si platforma de servicii digitale pentru Comuna Vitomiresti, Judetul Olt
3. Amplasare statii de reincarcare pentru vehicule electrice in Comuna Vitomiresti, Judetul Olt
Inscrierea în audientă se face prin solicitare depusă prin personal la registratura, prin posta pe adresa primăriei comunei Vitomirești, județul Olt - str. Libertătii nr. 146 sau posta electronica pe adresa de e-mail: primaria@primariavitomiresti.ro
PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL:
LUNI: 8.00 - 16.00
MARȚI: 8.00 - 16.00
MIERCURI: 8.00 - 16.00
JOI: 8.00 - 18.00
VINERI: 8.00 - 16.00
PROGRAM DE AUDIENȚE:
MARȚI: 9.00 - 12.00 - PRIMAR
MIERCURI: 9.00 - 12.00 - SECRETAR
JOI: 9.00 - 12.00 - VICEPRIMAR
VINERI: 9.00 - 12.00 - responsabil ISU